jaa?

okey, har kommit fram till att det där med my space(mitt område) inte riktigt gäller när man är gravid och då snackar vi alla level! folk som man knappt känner klappar magen, okey jag kan överleva det. jag gillar min mage och dess innehåll och jag tycker det är roligt att folk tycker det är kul... och nej mina vänner jag pratar nu om främlingar, inte ni alla mina grisar som står mig nära:P meeen idag fick jag en helt ny sida av folk.. eller rättare sagt jag har känt av dess törnar ett tag...

när man är gravid( som jag uppenbarligen är^^) sååå ska man få höra hur man ser ut, in i minsgta detalj... jaa jag har gått upp i vikt, ni vet det där med växande liv, vatten och alla dess saker som hör magen till... MEN så får man höra hur tjock man börjar bli, är du inte lite tjockare överallt? jo man ser du är gravid, hela du är lite svullen... och NEJ jag känner mig inte så attraktiv med mage och att man knappt ser sina egna knän, men jag försöker tänka positivt... meeen när man får höra om sånt så blir man jäkligt deppig, vem vill höra hur tjock man är... dom får väldigt gärna kommentera min mage... men jag vill inte höra hur svankig jag blivit eller tjock(hela jag) jag vill höra saker som får mig att må bra, som min vice chef sa idag - vad fin du är:D sånt blir jag glad av... mycket gladare än att höra hur röven växt och hur svankig jag är... JAG VET att det kanske är så jag ser ut, men vem vill höra det? går man fram till en tjock människa och säger - gud vad tjock du är....! eller gisses vad tjocka dina ben är....  jag är och förblir gravid... ett tag till.... snälla alla ni som tror ni har rättigheter att komentera varje sak hos en gravid kvinna... gör det inte... god natt

Kommentarer
Lina säger:

Hur mår Bonnies kaninungar??



Kramiss......

2012-08-15 | 16:00:17
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Håller med dig! Tycker folk över lag borde tänka mer på vad de säger och speciellt hur man säger det, wtf du är gravid? De är så naturligt de bara kan bli! Tycker inte att du behöver oroa dig över att du ser tjock ut, du är fin! :) Kram

2012-08-20 | 20:52:59
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback