sent uppe.... knäppa drömmar

hmm drömmer skit knäppt på nätterna och det är en mängd människor med... mest min bror ska jag säga... konstigt konstigt...

har funderat lite på saker i livet? om du hade fått chansen att åka tillbaka 10 år i tiden hade du gjort det??
låg och tänkte på detta igår. hade mn fått åka tillbaka med vetskapen och (kunskapen) man har idag så hade man gjort det, iallafall jag.... tänk vad du kunnat göra mycket. visst jag ångrar inte gymnasietiden, men jag ångrar val av linje... och vissa andra saker. jag hade nog gjort det. kanske hade mitt liv sett annolunda ut nu. Erik ångrar jag inte, jag skulle bara leta upp han igen:P men just jobben som trillat förbi en och andra saker... jag hade gjort det, hade du??

idag har jag ett berg tvätt att sortera, mindre kul och så har jag tre lådor som ska fyllas med julsaker.... så jag har väll att göra, behöver bara börja så det händer nått.... för fasiken vad slö och trött jag e på att gå hemma nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback