jaga solen....

jaha har märkt att de kommer lite serier som jag ska kika upp... på kanal 6. helt ärligt är det den kanalen jag tittar mest på... första serien är The legend of the seeker... en film som är super bra... och många böcker finns de... hmm en av mian favorit serier... dock har jag sett första avnitten och jaa e inte imponerad.. men vem vet..

andra serien är Vampire diarys... hmm jag har pratat om den tidigare,, och jag var inte imponerad av den heller, men vampyrer? vad kan gå fel? hmm vi får se... då kanske jag blir bänkad framför tvn ochså... super spännande? njaa

jaha, annars så har jag tagit de vääldigt lugn, har läst The smoke thief.. igen. den är så jäkla bra, man bara fastnar... skulle bara läsa lite, men det slutade med hela boken. jag föredrar engelska böcker för fasiken vad beskrivande och bra dom blir,) underbart

Kommentarer
Amandusstella säger:

Big tnks for interesting and useful site!

2011-04-05 | 12:09:43
Bloggadress: http://amandusstella.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback