PENGAR??

jaha? sitter och funderar på allting som komma skall? jag får skjuta det lite frammåt för allt gör mig smått orolig, varför räcker inte pengarna till?

jag kan inte vinna typ några miljoner? det är väll inte så mycket begärt? hmm

gick igenom räkningarna, kan vara bra att göra det så här innan veckan är slut, såg att jag hade två räkningar som ska vara inne 20feb och 23 feb, VEM har pengar då??? jajaj har fått framflyttat en av dom iallafall, ska ringa telia eller kanske går det gå in på deras hemsida, kan vara en fördel att ha pengar när räkningarna ska betalas...

hata ekonomi, den gör en illamående och orolig, hade man vart ekonomiskt oberoende hade det inte vart så mycket problem i ens huvud, tro mig.,,

jaja, nu vill wilmer ut så se you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback