Pigg! och Anderstorp påG

ja idag ska jag måla på mitt hinder lite, i ska få se, tog kort på det igår, det blev väldigt fint, ska fylla i lite idag sen kommer det ut i padocken, eftre jag fixat hörnena på det så man kan hänga upp det då;)
Sedan ska jag börja på ett nytt hinder, men vi får se när, det blir lite dyrare att köpa nämligen(materialet) men inte så farligt;) men jag msåte rusa upp mian uteburar lite och det proriteras först;)

jaja, ska äta frukost nu, och sedan platta håret för det ser ut som hkohm;)(hej kom och hjälp mig) haha hmm,
pussss dvv unge med rexanalag Pictures, Images and Photos

Kommentarer
tarja säger:

Söta kaniner...

2009-07-30 | 17:22:46
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback