du får inte säga så, dummis

Nathalie, ditt knas, om du tror du ska kracha i den där linan, så hoppa inte ;) antagligen försent nu eller? så hur var det? miss you

jaha, idag började morgonen med att det frusit på men med en strålande sol blir dte nog ridtur på min knas häst idag ;) och kanske en semla?? det är ju alltså fettisdagen idag, trotts att jag tjuvstartat ;) hihi men men

ska städa nu bdw ;) keligt men det måste göras, köpte nya gardiner igår och det lyser upp tv rummet coh golvet ...som förövrigt var jäkligt dammigt ut såg jag ;) men bilder kommer på de nya gardinerna ;) ska kika efter en soffa sen men nu ska jag börja städa badrummet ;) ska försöka sortera lite smink och annat, lustigt hur man lägger undan smink och helt plötsligt ska man ha fram det igen, suck(detta använder jag inte) men jo man använder det visst ;) jaja det ska tvättas handukar och annat, även de gamla gardinerna och annat. ska försöka sortera tvätt med, och byta gardiner i sovrummet ;) men man är inte motiverad att stå i solen innomhus ;) jaja sen ska jag städa köket och tv rummet då ;) det ska damsugas och annat. men men .....

Har nån idiot som ringer mig varje dag vid halv 11, och det är helt tyst i luren? varför? kan man inte bara säga nått? jag vet inte vem det är eller varför , kanske ska man skaffa nummerpresentatör ;) hihi

men tillbaka till vårstädningen(bara nästan) Jag får hjälp av King arthur soundtracket ;) o lite Lord of the rings musik ;) sen så ska det bli fint så ;)

puss

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha man vet ju aldrig. Men det var skitcoolt - tanker latt gora det igen. Ar ute i buschen nu sa det ar ratt segt och dyrt med internet har - bara sa att du vet om du inte hor nagot pa ett tag...

Hoppas du har det fint. Puss och kram!

2009-02-26 | 09:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback